Home Onze school Schoolmaatschappelijk Werk

Schoolmaatschappelijk Werk

Schoolmaatschappelijk werk

Hallo allemaal!

Op 16 oktober 2023 ben ik bij Impuls begonnen als schoolmaatschappelijk werker en verantwoordelijke voor Toegang Jeugd van de gemeente.

Zelf ben ik afgestudeerd kind- en jeugdpsycholoog aan de Universiteit Maastricht. Ik heb altijd met veel passie en liefde in de horeca gewerkt, maar ben hier vorig jaar mee gestopt. Geboren en getogen op de Heerlerbaan, en hier woon ik nog steeds samen met mijn vriend en onze twee poezen.

Bij mij kunnen kinderen, jeugdigen, ouders en opvoeders terecht bij zorgen over ontwikkeling, vragen over opvoeding en andere uitdagingen die bij opgroeien horen. Opgroeien gaat eenmaal niet zonder slag of stoot, en samen weten we meer dan alleen.

Ik ben te bereiken op 0641723415 of via nmuller@impulssimpelveld.nl.

Met enthousiaste groet,
Naomi Müller